tisdag 17 juni 2014

~ Birthday Wishes ~


Foto: Le Kiosk

Postern med namnet "Midsommar i Malmö" går rakt in på min önskelista. Jag älskar skisstekniken och färgerna. Så himla fantastiskt att man kan teckna så likt verkligheten. Märta Hansson är namnet du bör komma i håg! Printet går endast att köpa hos Lekiosk.se


Superfin utedusch i koppar från Artilleriet. Bara att koppla på trädgårdsslangen så är svalkandet i barnens plaskpool ett minne blott.



Jordglobsmobilen. Så otroligt fin. Fem modeller av jorden från fem olika århundranden. Över soffan eller någonstans där man kan ligga och filosofiera. 


Foto: Ikea

En vit Blekinge soffklädsel till soffan i vardagsrummet. Omväxling är trevligt!


Foto: Artilleriet.se

Alltså. Wow! En sån här tamburmajor har jag alltid velat ha. Så otroligt fin! Perfekt till finhallen faktiskt. Å vad fin den är. En klassiker att ha livet ut och en sån där man vill ärva. En Grå eller Brun. Eller kanske en svart. Lika fina allihop. 


Foto ovan och nedan: Svenskt tenn

Och lite fint pynt från Svenskt tenn. Som passar toppen i köket!



Foto: Pärlans konfektyr

Och så saknar jag fortfarande den här underbara boken i hyllan. Väldigt konstigt att jag inte köpt den än faktiskt. Godare kolor finns nämligen inte. Och lätta är de att göra. Men helst köper jag dem på Södermalm i den underbara butiken. 


Foto: byggfabriken.se

Och så en hängare till sovrummet. Till nattlinne och kimonos. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar